Що таке POS-матеріали?

Поделиться страницей

З англійської POS (Point of Sales) дослівно перекладається як точка продажів. А ось POS-матеріали – це абсолютно всі види реклами, які використовуються в роздрібному магазині. Простіше кажучи, це рекламні матеріали, що сприяють постійному просуванню товару або бренду в місцях продажів. Вони служать для ефективного просування і залучення уваги до товарів. Клієнти, вивчаючи POS-матеріали, отримують детальну інформацію про ціни, переваги та асортименті продукції. За рахунок здатності привертати увагу і інформативності, POS-матеріали завжди стимулюють продажі. При розумному плануванні рекламної кампанії, причому навіть при невеликому бюджеті, можна просувати будь-який товар в точках продажів. Грамотне розміщення рекламних матеріалів також допомагає покупцеві розібратися в достатку товарів і зробити потрібний вибір.

Розміщення POS-матеріалів

Для кожної зони магазину, відповідно до принципу функціональності, підбирають різні види POS-матеріалів

  1. Зовнішня зона. Основне завдання першої зони – це привернення уваги покупця. Тому біля точки продажів необхідно розмістити інформують конструкції і покажчики. Найкраще застосовувати комплексне оформлення різними POS-матеріалами: дахові установки, вивіски, штендери, щити і панель-кронштейни. Також потрібно звернути увагу на спеціальну тротуарну графіком.
  2. Вхідна група. Саме цю зону бачать як всі, хто проходить повз люди, так і входять клієнти. Тому надзвичайно важливо повідомити про діючі акції та розповісти про режим роботи точки. Для цієї мети, як правило, використовують стікери і постери, включаючи підлогові «моделі».
  3. Торговий зал. Першочергова мета POS-матеріалів в цій, третій зоні – провести клієнта бажаним маршрутом. В такому випадку застосовуються воблери, вимпели, стікери та підлоги графіка. А ось над місцем викладки продукції (товару) використовують джумби і мобайли.
  4. Місце викладки. У цій зоні клієнт приймає остаточне рішення. Крім вигідного розташування товару відмінно працюють світлові короби, воблери і стікери. При достатній площі також можна використовувати холодильники і екстра-дисплеї. Щоб привернути увагу до товару якоїсь однієї марки, найкраще використовувати шелфорганайзери і шелфтокери. З метою підвищення довіри біля товару радиться розміщувати листівки і буклети.
  5. Прикасова зона. З огляду на особливості товарів цієї зони, біля кас прекрасно працюють стікери, лотки для дрібниці, диспенсери і воблери.
  6. Локалізація. Спеціальні рекламні носії вказують потенційним клієнтам (покупцям) місце розташування торгової точки, в якій вони зможуть купити певні види продукції (товарів).
  7. Інформування. POS-матеріали інформують потенційних покупців про видах товарів, які продаються в конкретній торговій точці, а також підтверджують наявність в точці продажу тих чи інших брендів. Вони дозволяють представити повний асортимент магазину.
  8. Орієнтування. Покажчики дають можливість побудувати оптимальний, з боку маркетингової завдання, маршрут просування покупця по магазину.
  9. Зонування. POS-матеріали дозволяють організувати весь внутрішній простір точки таким чином, щоб абсолютно кожна ділянка мав своє призначення. Промо-матеріали дають можливість виділити площа торгової точки на відділи за типами товарів, зону входу-виходу, прикасова простір.
  10. Мотивування. Всі POS-матеріали служать для спонукання клієнтів до придбання тих чи інших товарів. Стимулювання інтересу відбувається методом повідомлення позитивних сторін продукції.
  11. Експонування. Носії реклами POS також дозволяють привернути увагу покупців до певного продукту. Це можливо за рахунок функціонального і візуального виділення його місця розміщення.
  12. Брендинг. Будь-які POS-матеріали істотно підвищують впізнаваність магазину і реалізованих марок продукції серед потенційних покупців.

Функції POS матеріалів

Для друку POS-матеріалів використовується картон або папір різних кольорів і видів. Якогось єдиного формату для цієї поліграфічної продукції не існує. POS-матеріали часто мають маленький розмір, тому надзвичайно важливо подбати про гарну кидком дизайні.

Оставьте ваш отзыв

Обязательное поле

rating fields
Меню