Фірмовий стиль компанії і в чому він проявляється

Поделиться страницей

Фірмовий стиль – це принцип побудови всієї візуальної комунікації зі споживачем. Комплекс корпоративних атрибутів, який виражається за допомогою різних рекламних матеріалів. Одна ідея, виражена в однакової графічній формі – від плакатів та сувенірної продукції до дизайну корпоративного сайту.

Фірмовий стиль є конкретним проявом позиціонування, що виділяють вашу компанію серед конкурентів, дозволяючи споживачеві чітко ідентифікувати пропонований йому товар або послугу. Таким чином, фірмовий стиль є найважливішим елементом практичного маркетингу, дозволяючи вашої компанії зайняти свою нішу в сприйнятті споживача.

В основі корпоративного стилю знаходиться логотип (або товарний знак). При його розробці, здійснюється аналіз конкурентів, а на підставі аналізу знаходять диференціює елемент (простіше кажучи – те, чим ваша компанія відрізняється від інших). Потім розробляється сам логотип, який в графічній формі закріплює диференціює елемент. Іноді при розробці можуть використовуватися: технологія продажів, проведені соціологічні дослідження або географічне місце розташування компанії. У підсумку, споживач бачить легко запам’ятовується і унікальний логотип, без праці ідентифікуючи його саме з вашим бізнесом.

Що входить в фірмовий стиль:

  • логотип;
  • персонаж (заміщає логотип або доповнює його);
  • фірмові кольори;
  • комплекс всіх POS-матеріалів ( буклети , каталоги , візитки , листівки );
  • сувенірна продукція (ручки, брелоки, посуд);
  • зовнішня реклама (банери, плакати, білборди, лайтбокси);
  • дизайн корпоративного сайту;
  • брендбук – свого роду, кодекс правил по використанню, розміщення і застосування всіх перерахованих вище компонентів фірмового стилю.
Оставьте ваш отзыв

Обязательное поле

rating fields
Меню