Як правильно оформити візитку, основні правила складання

Поделиться страницей

Візитна картка – це універсальний засіб для комунікації зі споживачем. Візитка являє собою прямокутну картку, виготовлену з якісного матеріалу, на яку друкарським способом нанесені ваші прізвище, ім’я та по батькові, а також рід діяльності або назву організації, чиї інтереси ви представляєте. Як правило, розміри візитної картки складають 90 × 50 мм, проте жорстких правил тут не існує. Головне, щоб візитка легко містилася в візитницю або кишеню.

Дві основні завдання візитної картки: по-перше, мотивувати клієнта використовувати її, а по-друге, служити універсальним носієм ваших контактів. Більшість ділових зустрічей починаються саме з обміну візитками і перше враження при цьому надзвичайно важливо.

Щоб залишити про себе приємне враження, візитна картка повинна бути оформлена правильно. Ось кілька простих правил, які допоможуть вам при складанні вимог до своєї візитці:

  1. Не перевантажуйте візитку зайвою інформацією. Джентльменський набір – ім’я, прізвище, по батькові (за потреби), ваші контактні дані і назва організації. Це необхідний мінімум. Також на візитці може бути логотип компанії. Логотип на візитці виконує ту ж функцію, що і завжди – пов’язує вашу компанію з характерним графічним символом, посилюючи запам’ятовування. Вимоги до логотипу на візитці всього одне – він повинен бути чітко помітний візуально, тобто, не бути занадто дрібним і розмитим або, навпаки, занадто великим, займаючи значне місце на картці. Іноді на візитці друкують і слоган, однак варто відзначити, що довгі лицарські девізи будуть недоречні. Розташовуйте ваш слоган тільки тому в разі, якщо він складається з простого, короткого пропозиції, смислова частина якого несе конкретне ціннісне пропозицію для клієнта.
  2. Підберіть відповідний матеріал. Найчастіше візитки виготовляють з щільного картону. На картон легко можна нанести різного роду покриття, які додадуть вашій картці унікальність. Матеріали для виготовлення візиток настільки численні, що просте їх перерахування займе ще одну статтю. Якщо картон можна умовно класифікувати як демократичний матеріал, то металізовану папір – як елітарний. Зворотна частина візитки зазвичай залишається порожньою і часто використовується для записів. Якщо ви плануєте дати вашому клієнту таку можливість, то матеріал виготовлення повинен цьому сприяти, інакше писати на зворотній стороні виявиться фізично неможливо. У країнах і регіонах, де широко використовуються дві мови, на зворотному боці візитки іноді розміщують дзеркальний варіант лицьовій частині картки, але на іншій мові.
  3. Дизайн та оформлення. Візитна картка, перш за все, атрибут ділової людини. Утримайтеся від помітних і яскравих кольорів, що може бути сприйнято клієнтом як несерйозність і блазнювання. Краще зупинити свій вибір на спокійних, приглушених тонах (світло сірий, білий). Іноді на візитці розташовують фотографію її власника – це непоганий варіант, особливо, якщо ви передаєте візитку без особистого контакту з клієнтом (наприклад, вкладаючи її в відсилається каталог товарів).
  4. Підкресліть індивідуальність. Добре, якщо візитна картка чимось відрізняється від типових, не порушуючи вищевказаних правил – це дозволить їй вигідно виділитися серед чужих візиток. Наприклад, візитка може бути вертикальної, як прийнято у англійців, а не горизонтальної, як прийнято у нас. Або виглядати як міні-книжечка – такі люблять робити італійці.
Оставьте ваш отзыв

Обязательное поле

rating fields
Меню