Основні види поліграфічної продукції

Поделиться страницей

Поліграфія знаходиться на вістрі будь-якої рекламної кампанії будучи практичним втіленням фірмового стилю. Правильно оформлена поліграфія проб’ється в серця ваших клієнтів, запам’ятається і, в кінцевому підсумку, багаторазово окупиться.

У поліграфії безліч видів і різновидів, кожен з яких служить для своїх цілей. Ось деякі з основних видів поліграфічної продукції:

  1. Візитна картка . Для створення візиток застосовують щільну глянсову або матову папір (300 гр. / М.кв. – картон). Іноді використовується ламінація. Найбільш статусними вважаються візитки з металізованого паперу, більш демократичними – шовкотрафаретний друк, нанесення лакованих фарб, а також застосування спеціальної дизайнерського паперу.
  2. Флаєр . Мінімальна вартість виготовлення обумовлюється папером з низькою щільністю (80-130 гр. / М.кв.). Розміри флаєрів коливаються в діапазоні від А5 до 21 × 10 см. Розрізняють одно- і двосторонні флаєра.
  3. Каталог . Багатосторінкова добірка рекламних матеріалів. Загальних правил при складанні рейтингів не існує – кожна компанія прагне перевершити конкурентів як за змістом, так і за оформленням своїх каталогів і брошур. Змістове наповнення залежить від товару / послуги і побажань клієнта. В каталозі можуть переважати як тексти, так і малюнки з діаграмами. Варіативність – основна перевага даного типу поліграфії.
  4. Буклет . Найчастіше це двосторонній лист з рекламною інформацією, з одним або декількома згинами (за принципом вкладиша). Друкуються на різних типах паперу, в залежності від потреб і цілей замовника. Традиційний розмір – А3 або А4.
  5. Календар . Розрізняють кишенькові, настінні, квартальні та настільні календарі. Кишенькові календарі є масової рекламною продукцією сувенірного типу і відрізняються компактністю і простотою застосування. Настінні календарі – частина інтер’єру, тому часто служать елементом корпоративного стилю. Квартальні календарі є різновидом настінних, проте з розміщеної квартальної сіткою на робочій поверхні. Завдяки їх популярності, на них часто розміщують рекламну інформацію. Настільні календарі – діловий і функціональний інструмент, оскільки знаходиться безпосередньо перед очима людини, на його робочому столі.
  6. Плакати . Розрізняють повнокольорові і монохромні плакати. Друкуються за допомогою декількох способів – ризографии, офсетним або цифровим. Розміри плакатів істотно різняться від великих (84.1 × 119см.) До стандартних (А4 – розмір офісного листа). Розміри і матеріали визначаються в залежності від місця розміщення.
Оставьте ваш отзыв

Обязательное поле

rating fields
Меню