Роль поліграфії в рекламі

Поделиться страницей

Реклама двигун торгівлі. Це загальновідомий факт. Обсяги реклами варіюються в залежності від потужності кожного конкретного бізнесу, однак на сьогоднішній день неможливо уявити собі бізнес без реклами взагалі. Не кожна організація може дозволити собі багатомільйонні бюджети для рекламних кампаній, але практично кожна здатна надрукувати, наприклад, класичні листівки. Так яка ж реальна роль поліграфії в рекламі?

Поліграфічна (друкована) продукція знайшла відгук серед бізнесменів по всьому світу, завдяки економічності і націленості на кінцевого споживача. Телевізійний ролик або радіоповідомлення потенційний клієнт може втратити через зайнятість чи іншої причини, а ось якісно видрукуваний і красиво оформлений каталог – на навряд чи. Багато видів поліграфічної продукції зручні та практичні, тому споживачеві легко покласти їх в сумку або кишеню і вивчити тоді, коли у нього з’явиться час. В цьому і суть – поліграфічна реклама рідко стріляє вхолосту, на відміну від витратного просування через ЗМІ.

Друковану рекламу також називають POS-матеріалами (від англ. Point of sales – точка продажів). Умовно до POS-матеріалів можна віднести:

  • переносну поліграфію – каталоги , буклети , листівки ;
  • зовнішню рекламу – плакати, білборди, вивіски;
  • сувенірну продукцію – брелоки, ручки, календарі.

Усіх предметів, зазначеним вище, надає унікальність саме поліграфія. Таким чином, предмети стають рекламними носіями, які доносять ваш меседж безпосередньо кінцевому споживачеві.

Зверніть увагу на розшифровку абревіатури POS – «точка продажів». Все, що сприяє продажам або просування бренду, відноситься до POS-матеріалами. І досягається цей ефект, саме завдяки поліграфії. Якщо стоїть завдання провести ефективну рекламну компанію, з прицілом на кінцевого споживача, і при цьому економно – рекламна поліграфія знаходиться поза конкуренцією.

Оставьте ваш отзыв

Обязательное поле

rating fields
Меню